Veebipoe lilkimchi.ee (edaspidi Veebipood) omanik on

recfoods OÜ (registrikood 14534932), asukohaga Tööstuse 77-92, Tallinn.

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

1.2 . Veebi poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

Veebipoes märgitud hinnad on toodud eurodes

1.3 . Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse tasumiseni.

1.4 . Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse tarbija ja Lil kimchi vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

1.5 . Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

1.6 . Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist. Kätte- toimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

1.7 . Veebipood lilkimchi.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel lilkimchi.ee

1.8 Veebipood lilkimchi.ee jätab endale õiguse teha müügihindades

muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel lilkimchi.ee

2. Tellimuse vormistamine

2.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.

2.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda arvega.

2.3. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

2.4. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Tellitud Kauba eest tasumine

3.1. Klient saab Kauba eest tasuda arve alusel (mis saadetakse kliendile tema e-posti aadressile).

3.2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

4. Kohaletoimetamine

4.1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.

4.2. Tarne partneriteks on Itella Smartpost ja Omniva pakiautomaadid.

4.3. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

4.4. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.

4.5. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

4.6. E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.

4.7. Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

5. Taganemisõigus

5.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul

5.2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks peavad tagastatavate toodete olema terve, avamata ja kahjustamata.

5.3. Kui kaubal on tarbimise või kulumise märke, on veebipoel õigus keelduda kauba tagasi võtmisest.

5.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise lihtkirjalik avaldus ning saata see e-posti aadressile recfoodsou@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

5.5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga kaup).

5.6. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

5.7. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

5.8. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

6. Pretensiooni esitamise õigus

6.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

6.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe nädala jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile recfoodsou@gmail.com

6.3. Puudusega kauba asendamise lepivad veebipood ja tarbija omavahel kokku.

6.4. Kaubal riknemise/puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

6.5. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

5.6. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, asendab veebipood puudusega kauba.

6.7. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

7. Vastutus

7.1. Veebipood ja Ostja vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8. Vääramatu jõud

8.1. Veebipood ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Recfoods OÜ ei saanud mõjutada või ette näha.

9. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

9.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

9.2. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

9.3. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

9.4. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

10. Vaidluste lahendamine

10.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile recfoodsou@gmail.com

10.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

10.3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.